2011. szeptember 18., vasárnap

31napos csokor - 18. nap - Mutass ma valami újat!

Tegnap már említettem, hogy ma egy különleges iskolai feladatot fogok bemutatni. Fejlesztőped-en kaptuk a tanártól azt a feladatot, hogy készítsünk egy rendhagyó névjegykártyát, valami olyasmit, ami nagyon is jellemző ránk, de a nevünk nincs rajta, ki kell találni, hogy melyik kié. Íme hát, az én alkotmányom...


Kiemeltem belőle pár "fontosabb" részt - például a jobb alsó sarkot, ami a csokiké és energiaitaloké. Gondolom ezt nem kell tovább magyaráznom :) ...


A bal alsó sarokban egy másik fontos jellemzőm - a kreatívkodás, ékszerimádat van megjelenítve, akik olvassák a blogomat, vagy egy kicsit is ismernek személyesen, azoknak szintén nem kell magyaráznom, hogy ez miért került fel :) ...


Ez pedig már a jobb felső sarokba került - pizza, edények, eszközök. Miért? Mert szeretek főzni! Ezt is sokan tudhatják rólam, hiszen itt van egy külön "recept" fülecske, ahol a kedvenc ételeim elkészítéséről írok.


Ezen kívül kerültek fel a képecskére még virágok, körömlakkok, és persze a fő helyre a "csokis-málnahabos" muffin, így nevezte el ugyanis az, aki engem jellemzett :) . Lehet picit túl általános lett a névjegykártyám, hiszen voltak, akik sokkal részletesebbet csináltak, de úgy éreztem, hogy ezek azok a dolgok, amikből a legkönnyebben rájöhetnek, hogy kié is a táblácska. És nagyon gyorsan rá is jöttek! Bár az is igaz, hogy a többiek csak vágtak és ragasztottak, igaz, én is a nagy részét így csináltam, és külön érdekesség, hogy az összes fiú rajzolt :D !

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...