2011. szeptember 26., hétfő

30 nap Gothoknak - 11. A Goth számodra egy életstílus?

Kép eredeti helye
Azt hiszem, erre egyértelműen igen kell, hogy legyen a válasz.
Főleg azért, mert szerintem ha nem lennék goth, akkor bizonyos elemek nem is lennénének a személyiségem részei. Hiszen, ha nem azon az úton indultam volna el, amire ráléptem anno, akkor nem éltem volna át azokat a dolgokat, amelyekből rengeteget tanulhattam, nem lennék most az, aki. Meghatározta a hozzáállásomat a dolgokhoz, véleményemet az emberekről, a dolgokról, "befolyásolta" az ízlésemet és talán a szépérzékemet is, illetve természetes a szabadidős foglalatosságaimra is nagy hatással volt. Mivel szerintem ezek szerves részei egy életnek, ha úgy jobban tetszik, akkor egy életstílusnak, így igen, bizton állíthatom, hogy mivel részemmé váltak, így azt mondom, hogy igen, a Goth számomra egy életstílus :) ...

2 megjegyzés:

  1. Milyen logikus érvelés. :) Tetszik ez a fejtegetés. És milyen jól néz ki ez a nő a képen!? Kicsit az Adams Familyből emlékeztet az anyukára.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ^^!
    Ő Lady Amaranth, valóban egy különleges jelenség :) És persze gyönyörű ruhái vannak ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...