2011. szeptember 16., péntek

31napos csokor - 16. nap - 5 dolog, amit legjobban szeretsz az őszben!

Kép eredeti helye

1 - A sulikezdés miatt mindenki visszatér Szegedre :) ... Nyáron nem szeretek senkit se zaklatni azzal, hogy "Találkozzunk, bulizzunk, filmezzünk", hiszen nyáron szerintem a legtöbben a családjuk körében szeretnek lenni, főleg ha ez évközben ritkásan jön össze. Ezért szeretem az őszt, mert "visszakapom" a barátnőimet, akiket már merek zaklatni :) ...

2 - Kellemes időt. Imádom. Imádom az esőt is. Imádom, hogy nem forr fel a fejed. Imádom, hogy nem izzadsz le, amikor átfutsz a boltba, mert szauna-idő van. Imádom, mert nem kell "miniruhákat" felhúzni (nem mintha nyáron azokat viselném :D ...), és senki nem néz hülyének, ha "maxi-szoknyában" rohangálok.

3 - Gyönyörű színek. Van szebb, mint a sárgás-vöröses leveleken megcsillanó őszi napfény :) ?

4 - Új kihívások. Ciki, nem ciki, strébucis, nem strébucis, én szeretem, amikor a suliban valami feladatot rónak ki ránk, persze én se mindet :D , de azokat nagyon, amik miatt meg kell mozgatnom a kobakomat :) ! Hétvégén majd mutatok is valamit, hogy mire is gondoltam pontosan ;) !

5 - Őszi ruhákat. Bár már céloztam rá, de az őszi ruhákat jobban szeretem, mint a nyáriakat :) ... Szebbek is szerintem, bár én nem szeretem a "magamutogató" ruhákat, nálam egy szoknya legalább térdig ér, a bokámat se szoktam mutogatni, és a vállam is szinte mindig takarva van (tisztára mint egy vitrorian-lady :D ). No, meg ilyenkor fel lehet húzni a karmelegítőket, csipkekesztyűket, és hát nem utolsó kiegészítők ám ezek :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...