2011. szeptember 16., péntek

30 nap Gothoknak - 1. Hogyan ismerted meg a szubkultúrát?

Kép eredeti helye

Az egyik legmeghatározóbb élményem az Ollókezű Edvárd volt. 6 évesen ugyanis eldöntöttem, hogy olyan férjem lesz, mint Edvárd :D ... (a filmet egyébként titokban néztem meg, és elvarázsolt a látványa ^^... azóta is egyébként az egyik kedvenc filmem, sok más Burton-Depp film mellett)
Én is, mint szerintem sok goth társam, egyszerű, mezei "rockerként" kezdtem a pályafutásom, még anno, 2002 körül, akkor voltam ugyanis 12 éves. Mint sok leányka ,én is folyton szerelmes voltam, és persze folyton csalódtam az "imádott" fiúkban, így elég hamar megkomorodtam. Akkoriban szinte folyton LinkinPark-ot, Good Charlotte-tot, és persze HIM-et hallgattam, de tőlük is inkább a "komor" számokat. Egyszerűen ezekben találtam megnyugvást :) .
13-14 éves koromban rengeteget chateltem, és ott kérdezte tőlem egyszer valaki, sok beszélgetés után, hogy "Te akkor most Goth vagy?". Utánaolvastam, rengeteget keresgéltem neten, sok-sok goth közösségi oldalhoz csatlakoztam, és rájöttem, hogy goth vagyok, vagy valami nagyon közel álló hozzá.

2006 januárjában odáig jutottam, hogy létrehoztam az MGC-t (Magyar Gothic Club), ami a mai napig meghatározó része az életemnek, pedig lassan másfél éve lemondtam az ottani főadminságról és tagságról. De egy pillanatát sem bántam meg, hiszen rengeteget adott, és remélem hogy másoknak is! Azt hiszem az MGC-s éveim voltak azok, amik úgy igazán elmélyítettek bennem dolgokat, főleg úgy hogy rengeteget kutattam, kerestem, dolgoztam ott. Megérte, ez bizonyos :) ...
Azt hiszem nagyjából ennyit tudok elmondani arról, hogy hogyan is ismerkedtem meg ezzel a csodálatos világgal :)

2 megjegyzés:

  1. :O Hú, megmondom őszintén nem gondoltam volna, hogy MGC-t te hoztad létre, bár sohasem regisztráltam be, lényegében azt sem tudom hogyan működött.
    Nagyon tetszik, hogy az Olló Kezű Edward c. film inspirált téged. Érdekes, hogy sokmindenkit megihlet gyerekként ha filmekben lát goth dolgokat(:

    VálaszTörlés
  2. Jaja, ezért hív - többek között - Sorrow néni "Nagyinak" :D ...
    Igen, az ilyen gyermekkori dolgok nagyon mély nyomot hagynak mindenkiben :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...