2011. szeptember 15., csütörtök

31napos csokor - 15. nap - Egyik kedvenc alkotásod, amit ősszel készítettél


Egyik kedvencem a házi galambriasztóm, ez majdnem kerek egy éve akasztottam ki a teraszomra, azóta is kint lóg, és szerintem be is vállt, hiszen már nem topognak a hülye galambok a palatetőn, a terasz felett :S ... Mert nagyon idegesítő hajnalban ilyesmire kelni!
Be kell valljam, gondolkodom rajta, hogy ezt leveszem, és egy hasonlót csinálok, egy újat, de ez még igencsak tervben van :) ... Főleg azért, mert az alján lévő kis gyöngyöket tartó cérnák kibogózhatatlanul összegubancolódtak :D ... De ez még a jövő kérdése :) ...

1 megjegyzés:

  1. Nekem is összegubancolódtak. Én nagy csomófejtő vagyok, de ezt még nekem is teljesen esélytelen kibogozni.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...