2011. szeptember 10., szombat

31napos csokor - 10. nap - Próbálj ma ki egy új technikát!


Nem tudom, hogy mennyire számít "új technikának", de nekem az, ugyanis még sose használtam szerelőpálcát. Szerelőkarikát már kismilliószor, de a pálcák valahogy mindig kimaradtak. Ám most eljött az idő, hogy én is megragadjam őket, és használjam :) ! Méghozzá egy gyönyörűséges tűzzománcgyönggyel, és még két kis díszt is rátettem a láncra, mert egyedül a gyöngy picit unalmas lett volna szerintem.
Egy dologra megtanított mindenféleképp ez a technika - sok gyakorolni valóm van még vele, nagyon is sok! Nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik, a gyöngyöm vagy 10szer leesett, miközben hajlítottam a hurkot, és a Murphy törvényeknek megfelelően lefelé könnyen ment, felfelé sehogy sem, így egyenesíthettem ki a drótot megint, és kezdődhetett előlről a dolog :) ... Minden esetre megérte, mert a végeredmény nagyon is tetszik! Majd ajándék lesz édesanyának születésnapjára, remélem neki is tetszeni fog :) !

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...