2011. augusztus 28., vasárnap

Praktika - Sorrow nyereménye


Bár már nem ma volt a játékom, jó sokat csúsztam a Sorrownak készült ajándékkal, bár egyik fele (a fülbevaló) már korábban készen volt, de a gyűrűvel még játszadoztam :) ... ÉS! Ma kaptam a levelet Sorrow nénitől, hogy megérkezett hozzá a kis csomagocskám ^^! Így végre megmutathatom a kis "koporsó-szettet"!

Íme, a fülbevaló... Szép láncocskával, masnival, gyönggyel, ahogy a való hölgyekhez illik :) ... Már nagyon régen csináltam koporsó-fülbevalót, de örültem, hogy még nem mentem ki a gyakorlatból :) ... Sajna a képek nem a legjobbak, mert ugye mikor jut az embernek eszébe fényképezni? Feladás előtti estén ^^! És már nem volt szívem tovább nyúzni az időt :S ...


A csomagocska másik fele a koporsó alakú gyűrű, amivel már több dolgom volt, nem is lett az igazi, ezen a kérdésen még jó sokat kell dolgoznom :S ... Egyébként levegőre száradó gyurma, és rengeteg lakk az "alapanyag" :) ...


De örülök, hogy épségben (bár meg se kérdeztem Sorrow-t, örültem, hogy odaért a csomag :S ... - ugye épségben megérkeztek, Sorrow néni?!) odaért a nyereménye Sorrownak :) !!!

2 megjegyzés:

  1. Nekem vannak a legjobb fülbevalóim és a legeredetibb gyűrűm bibíííííí :D Imádom őket!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de szépek! :) Nekem főleg a fülbevaló tetszik a szolídan csillogó láncokkal és a kis masnival. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...