2011. augusztus 14., vasárnap

Új ReaTex-es rendelésem

Vééégre, tegnap nagybátyám átnyújtotta a kis csomagocskám ^^, legnagyobb örömömre. Tegnap csak későn értem volna rá fotózni, így egy napot késtem ezzel, de legalább a képeken látszódik hogy mi van :) ... 

Az első, és legfontosabb - a medálkák. Amit sajnálok, hogy nem fordítva rendeltem, ugyanis a felső sort én fekete hátterűnek néztem, de inkább kék, a barnának pedig gyönyörű, antik hatása van. De mostmár mindegy, ki tudja, talán a következő rendelésemkor is lesz még belőle :)) ... De azért úgy érzem, hogy megérte, bár picit nagyobb, mint amekkorára számítottam. 


Ha ReaTex, akkor rövidáru is! Rendeltem egy gyönyörű barna csipkét (megfogott - azt hiszem - Alara szava, miszerint a barna csipkének antik hatása van, gondoltam próbáljuk ki), egy gyönyörű lila szaladot (sokkal szebb lila, mint a képen, ennek a színe annyira nem jött át, sajnos), illetve az elmaradhatatlan, vékony, fekete csipkét is, amit már a múltkor is rendeltem, és nagyon szeretem!


Tűzzománcgyöngyöt is rendeltem már a múltkor is, ezért kürültek bele megint a kosárkámba, mert gyönyörűek! Ráadásul, a csomag másik fele, ami barátnőmé, az telis-tele van tűzzománcgyönggyel, Ő szinte csak azt rendelt, hiszen olyan gyönyörűek!!! Ráadásul szerintem kézzel is csinálják őket, bár ez csak egy erős tipp... Nem hiszem hogy géppel dolgoznának...


És az utolsó tételem ez a két szép gomb volt, bár erről a kép ritka ramatyul sikeredett, de be kell valljam, már nem volt kedvem újat lőni róla. Ezt majd bedugós fülinek szeretném megcsinálni, és bár arany a széle, ennek is gyönyörű, antik hatása van, nem? Vagy lehet csak nekem :) ...


Tehát, amint láthatjátok megint sok szépséget sikerült beszereznem, igaz, most nem vittem annyira túlzásba a beszerzést, mint máskor szoktam :) ... De tervezek egy "antik-szettet", és már nagyjából sejthetitek, hogy miből fog állni :) ! Még 1 rendelés majd valamikor (fülbevalóalapot kell rendelnem sajnos), és akkor már kész is lesz :) ! Ezt az elkövetkezendő fél évben szeretném majd megcsinálni legkésőbb.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fülbevaló lesz a gombokból!! :) Nagyon jó ötlet! A többi is szép, kíváncsi leszek a kész dolgokra.

    VálaszTörlés
  2. Hát még én :) ! De azért köszi, aranyos tőled ^^

    VálaszTörlés
  3. hogy működik a reatex-es rendelés? tényleg olyan drága a postaköltség?

    VálaszTörlés
  4. Hát, nem tudom, nekem nagyon drága... A legolcsóbb is 900 :S ... de itt van: http://www.reatex.hu/store/index.php?main_page=shippinginfo
    Ezért én nagybáttyám vagy nagynéném szoktam megkérni hogy hozza el :)))

    VálaszTörlés
  5. OMG azok a kámeák! *o* Búúú, annyira szépségesek!
    sZerintem innen valamikor én is rendelek^^

    VálaszTörlés
  6. Jaa, néztem... hát ez a 900 forint enyhén szólva is undorító, és csak nagy tételes rendelés mellett éri meg, úgyhogy szerintem ráugrasztom egyik pesti barátomat, hogy vegye át nekem.

    VálaszTörlés
  7. Az a legjobb szerintem is :) Egy vonatjegy olcsóbb, mint a szállítási költség :S ...

    Egyébként, egy dolgot nem szeretek csak a Rea-ban, de azt hiszem már jó pár helyen írtam, azt hogy eddig kétszer rendeltem tőlük, és kétszer hívtak hogy a rendelt cuccok között nincs már valami, ami a webshopon még fent volt :S ... Ez elég izé :S ..

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...