2011. augusztus 1., hétfő

Még egy TAG :)

Ráakadtam még egyre, gondoltam megosztom :))) (mivel jelenleg nincs 31napos, ezekkel élem ki magam :D )


1. Mi az, ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a lakást?

Kistáskám nélkül. Abba minden benne van, még arra az esetre is, ha ellopnának az UFÓ-k :)

2. Kedvenc sminkmárkád?

Moyra, Essence, meg ami épp a sminkes cuccaim közt van :)

3. Kedvenc virágod?

Nárcisz és a különleges rózsák (pl. kék, vagy fekete, esetleg "foltos", mint ami a banneremben is van :) )

4. Kedvenc ruhaboltod?

Nincs. Keresgélek, és ha találok valami jót, azt megveszem :)

5. Kedvenc parfüm?

Testpermeteket szoktam használni. Bár, anyukámtól kaptam pár éve egy "Wish of Happiness" nevezetűt (Avonos vagy hasonló), amit imádok (icipici van az aljában).


6. Magassarkú vagy lapos?

Is-is. Lapos, ha bakancs, magas ha csizma vagy boszicipő :)

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Fogjuk rá. 4,5 volt a legrosszabb, ha az egyetemet nem nézzük :D

8. Kedvenc színed?

Fekete, bordó, püspöklila.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Igen, koffein-függő vagyok :-/
Lassan kipróbáltam már az összes fajtát :)

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Némelyiket. A narancs-, és almalét valahogy nem. A fehérszőlőt imádom!

11. Szeretsz úszni?

Szeretek, 8 évig versenyszerűen úsztam, de valahogy meguntam...


12. Villával eszed a sültkrumplit?

Általában igen, főleg ha SK :)

13. Mi a kedvenc hidratálód?

Nivea, vagy azok a norvég-svéd krémek.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Persze, kell a csokiszökőkút :)

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Attól függ. Hangulattól, és hogy mivel akarnak.

16. Érdekel a szellemvadászat?

Mindig is érdekeltek az ilyesmik, nyitott vagyok szinte mindenre.

17. Van valami fóbiád?

Félek a békáktól, kígyóktól, és az aqua-world-ökben.

18. Rágod a körmeidet?

Őőő... Azt hiszem nem. Csak nagyon ritkán.

19. Volt már halálközeli élményed?

Nézőpont kérdése.

20. Kávézol?

Igen, szinte naponta.

4 megjegyzés:

  1. Jaj hát nagyon érdekelne, hogy mégis mit tartogatsz a táskádban UFO elrablás esetére! Az ellen milyen csodaszered van? :D

    Egyébként nekem a Wish of Luck van és imádom. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, mikor mi :D De leginkább az egész táskám, úgy egyben :D Nincs rá különösebb csodaszerem, de abban a táskában minden benne van XD

    VálaszTörlés
  3. Tudok ám ajánlani egy érdekes feladat sorozatot, amivel kiélheted magad! :) Én is gondolkodom rajta, hogy esetleg belevágjak-e. http://tittyscrap.blogspot.com/2011/07/week-in-life-projekt.html

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, ezen még gondolkodni fogok ... De azért köszi az ajánlást :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...