2011. augusztus 11., csütörtök

Vásárlás - Virágos álmaim...

 Ma anyukámmal több mint 3 órán át vásárolgattunk... Hadd ne mondjam, teljesen kifáradtam. De azt hiszem, hogy nagyon is megérte, hiszen olyan akciók vannak most mindenhol, hogy a 3 óra (és a világ összes pénze is) kevés hozzá! Gondoltam, ha már egy ilyen termékeny 3 óra áll mögöttünk, és mostanában semmi érdekessel sem tudok szolgálni, bemutatom őket :) ....
Egyébként az egészben az a poén, hogy úgy indultunk el anyával hogy veszünk neki felsőt, mert 2 hétre most kimegy Angliába, meg nekem hajfestéket, mert már nagyon ronda a hajam :D ... Erre, a "terv" teljesen felborult, bár vettünk anyának két felsőt (egyiket Tesco-ban 540 forintért!), egy kozmetikai tükröt (5szörös nagyításra képes), meg még egy csomó mindent... :)

Az első blúzzal kicsit 'hadilábon' állok, ugyanis még mindig nem tudom elképzelni magamon, túl világos. De annyira, de annyira tetszik, hogy képtelen voltam rá nemet mondani! A Vögele-ben vettük, 5990-ről 1490-re volt leárazva. Mondtam anyának, hogy ennyi pénzért simán hordani fogom :D ... Más nem egy csupa fekete (hehe... csak olyanom van szinte :D ) cucchoz, amolyan "színnek". Egyébként ez 44-es, de ez volt az utoló, az én méretem meg a 40-42, így egy kicsit nagy, de nem bánom, télen is tudom majd hordani, ha aláveszek egy garbót :)


 Ráadásul ilyen kis aranyos kövecskék, flitterek is vannak rajta, szerintem halál édes :))) ...


 A második felső már egy noname-boltban lett véve, ennek is a mintájába szerettem bele. Gyönyörűek ezek a fekete rózsák!!! Ráadásul ez is le volt akciózva, ha jól emlékszem 1700-ért volt, de szerintem megérte...


... egyedül a nyakán lévő "tinisflitterfelirat" nem tetszik, de úgy döntöttem, hogy megbirkózom ezzel a problémával, mert az anyag mintája kárpótol ezért :) ...


Hát, Ő nem ma lett véve, hanem egy pár nappal ezelőtt, de gondoltam, őt is megmutatom, ha már ennyi virágot halmoztam fel magam körül :) , ráadásul őt is anyukámmal vettük. Olyan gyönyörűséges, ráadásul még egy táskával együtt fizettünk 3400 forintot, tehát olyan 1700ért kaptuk Őt. Már nagyon régóta szerettem volna egy új táskát, mert a régi már nagyon el volt nyűve. De Ő most azt hiszem, hogy tökéletes megfelel a feladatnak :) ...


Ez egy borzasztó rossz kép, de sajnos egy kézzel képtelen vagyok fényképezni (meg szoktam támasztani a másikkal a kezem), de azt próbálom bemutatni, hogy a táska lehajtós részén is van egy rekesz a "rendes" mellett, ami helykihasználás szempontjából nagyon praktikus! Bár nem nagyon hiszem, hogy bármit is fogok a "felső" rekeszben tartani, ugyanis biztos elfelejteném, hogy oda tettem valamit :D ... 


És hát a legfontosabb, amiért az egész vásárlás indult - Viola (52-es) színű Londa hajfesték. Be kell valljam, hogy soha nem használtam még ilyet, de a Müllerben a Syoss vagy milyen márka mellett ez volt a másik, amiben volt rendes Viola szín, a többiben Mahagóni volt inkább. Ráadásul az ára is barátságos volt, 650 körül áruljuk a Müllerben /dobozt, de a hajamra kettő kell. Minden esetre ahogy kitettem ezt a posztot, megyek hajat festeni ^^! 
Update: Gyönyörű lilás színű lett a hajam T_T .. 


Szintén Tesco-s zsákmány, ugyanis most 2t fizet 3 kap akcióban adják a Palmolive termékeket, nem csak ezt, hanem a kézmosót, és a többi féle tusfürdőt is, így mi is vettünk 3at ebből a féléből (két lilát, egy kéket). A lilának nekem nagyon tetszik az illata, a kék pedig tesómnak lett véve, elég férfias szerintem az illata.


Szintén a Tescoban, óriási akcióban vannak a Rexona és az OldSpice termékek,az OldSpice dezodorok most 899 helyett 499-ek! A Rexonára már pontosan nem emlékszem, de ott is -100-200 forintért vannak.


És zárásként gondoltam megmutatom, hogy a "módszertáram" is bővült, vettem ugyanis egy tűkészletet, amiben rengetegféle tű van (olyan 60-70 forint volt ez a nagy készlet!), és aminek én pluszba örültem hogy jó pár kisebb tű van benne, ami pl. gyöngyöknél nagyon jól jön :) ! A másik amit még nagyon fontos volt vennem, az a biztosítótű volt, ugyanis az nálam fogyóeszköz. Ennek az ára sem vészes, egy csomagot (kb. 10-15 biztosítótű van egyben) 40 forintért adtak, naná hogy rögtön kettőt felmarkoltam :), főleg hogy már kb. 2-3 hete egy darab biztosítótűm sem volt.



Anyukám mikor hazaértünk csak annyit mondott: "Te most aztán jól jártál, csak tudnám, hogy miért!" én meg persze rögtön rávágtam, hogy azért, mert szép a mosolyom :) ...
Tehát, szerintem megéri most elmenni vásárolni, hiszen nagyon sok mindenre rárakták az akciót, és bár mostanában mintha sok lenne a rossz minőségű ruha (vagy csak én nem látok jókat), azért 1-2tő jót mégis csak be lehet most is szerezni!
Ennyi reklámért mennyi pénzt kereshetnék :) ... De persze nem kapok érte semmit :-/ ... Csak azért írtam le őket, hogy segítsek abban, hogy hol érdemes SZERINTEM keresgélni.

Jó vásárlást mindenkinek :) !!!

Ui: Sőt, a Tescoban most van gránátalma is, ma az lesz a vacsorám ^^!

2 megjegyzés:

  1. Palmolive-et mi is vettünk múlt héten Tescoban ilyen kettőt fizet 3-at kap akcióban, csak mi a folyékony szappanból tankoltunk fel. De majd a ruhákat is végig nézem, ha már így ajánlgatod! :) A múltkor is szerettem volna vetni rájuk egy pillantást, csak akkor nem volt időnk rá.

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen, pedig idő az nagyon kell hozzá :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...