2011. augusztus 23., kedd

Le a kalappal...

... egy szolnoki hotel előtt (ami egyébként négy csillagos, tehát talán annyira ne is emeljük meg a kalapot, de azért egy kicsit mégis ^^), ugyanis egy ilyen különlegességet "adnak" a hozzájuk betérőknek. Tudjátok, hogy mi ez? Annyit elárulok, hogy nem szappan :) !


Először én is csak nagyot néztem, hogy vajon mit rejthet ez a kis csomagocska, amit anya adott át nekem, mondván hogy ez tetszeni fog. Első gondolatom az volt, hogy szappan, esetleg fürdősapka (Olaszországban a motelben adtak :D ), de ott meg nem értettem, hogy miért tetszene. Így hát kibontottam a kis csomagot.


És hát egy mini-varrókészlet lapult benne! Ugye milyen aranyos :) ? És szerintem tök klassz, hogy a szállodában gondoltak ilyesmire is! Hiszen ha valaki fontos ügyben jár ott, és csak este veszi észre, hogy leszakadt egy gombja, felszaladt egy varrása, stb, akkor bizony jól jön neki egy ilyen kis különlegesség :) !

A csomagocska tartalma:
- egy fekete, négylyukas gomb
- egy fehér, négylyukas gomb
- egy vékony tű
- egy kisméretű biztosítótű
- X m (nem fejtettem le, hogy megnézzem, mekkora ^^) szürke, barna, fehér és fekete cérna

Ugye milyen jópofa :) ?

1 megjegyzés:

  1. Ez haláli *.* és milyen édesen van becsomagolva. Ez tényleg figyelmes, nem biztos, hogy eszébe jut az embernek, hogy mindig mindenhova vigyen magával :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...