2011. augusztus 10., szerda

TAG 18

Semmi érdemi munkát nem tudok nektek mostanában hozni, ahogy mondtam, most picit pihenek. Persze az agyam most is kattog és forog... :)
Hoztam hát még egy TAG-et, töltsétek ki ti is :) ! Szerintem a legfurcsább kérdés egyébként a 8-as :D ... Ott néztem kicsit :)))

1. Milyen regényt olvasol most / olvastál utoljára? Tetszett?
Alexandrosz Papadiamandisz - A gyilkos asszony című regényét olvasom jelenleg, annyira jelenlek, hogy tegnap előtt kezdtem el :D
Eddig tetszik, meg érdekel is, hiszen ha a fülszövegből és mamám elmondásából jól értettem (tőle kértem kölcsön a könyvet), akkor egy olyan nőről szól, akit egész életében kihasználtak (sőt, az anyját is), és egyébként ilyen bábaként vagy hasonlóként dolgozik, és egyszerűen besokall. Gyerekeket kezd el ölni, vagy valami hasonló, ez a része még nem tiszta, jelenleg ott tartok benne, hogy a kandallónál ül, a lánya aki nemrég szült pedig az ágyban fekszik, és a nő mellett a bölcsőben van egy kisbaba, az unokája, és épp visszaemlékszik arra, hogy az anyját hogyan üldözték, mert azt gondolták róla, hogy boszorkány, hogy a saját szülei hogy babráltak ki vele (mármint az anyjával a nagyszülei), és épp most adták hozzá az apjához. Eddig érdekes, remélem a vége is az lesz :)


2. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
Anglia és Görögország. Nem tudom, hogy melyik van távolabb tőlünk. Talán Anglia...


3. Sorolj fel 3 olyan helyet, ahova el szeretnél jutni!
Ahol még soha nem jártam, de el szeretnék jutni...
Finnország
Oroszország
Hollandia

4. Van kedvenc sorozatod?
Van. Rengeteg. Főleg a krimisorozatok, de a Family Guy és A nevem Earl-t is nagyon szeretem. Krimik közül a Gyilkos elmék, Döglött akták, Murdoch nyomozó rejtélyei, Dr. Csont, meg a hasonlókat szoktam nézni :)

5. Mi a legbonyolultabb étel, amit el tudsz készíteni?
Attól függ, hogy hogy értjük azt hogy bonyolult. Mert szerintem egy saját kézzel csinált rántott sajt is bonyolult, ha nem akarjuk hogy szétfollyon az olajban. De egyébként attól tartok, hogy erre a kérdésre nem tudok válaszolni. Mindent meg tudok csinálni, ha van hozzá recept :)

6. Hogyan szoktál aludni?
Ágyban, párnák közt, fülig betakarva, még nyáron is :D

7. Láttad én a napfogyatkozást?
Láttam. Volt az a hülye szemüvegünk is :D

8. Mi a véleményed az atomenergiáról?
A megújuló energiákban hiszek. Egyébként meg nem vagyok szakértő, ha a szakértők azt mondják hogy jó, lehet biztonságosan, akkor csinálják. De azért támogassuk csak a napkollektorokat :)

9. Sportolsz / sportoltál valamit?
8 évig versenyszerűen úsztam. Azóta csak hobbiból jógázom (néha ^^"), meg Dórikámmal futunk.

10. Játszol / játszottál valamilyen hangszeren?
Botfülem van. Én maximum csak éneklek, de azt ne akarja senki se hallani :D


11. Hány embernek tudod fejből a telefonszámát?
Zéró. Néha a sajátomat  is elfelejtem. Ezért jó a telefonkönyv a telóban :)

12. Mi az, amit soha nem ennél meg?
Bogarak, disznó-marha-vadhús. A zöldségek jöhetnek minden mennyiségben :)

13. Ha nyernél 50 millió Ft-ot, mihez kezdenél vele?
Befektetném, nyitnék egy krea-hobbiboltot :) , és boldogan élnék ott mint egy kismadár :)

14. Hány gyereket szeretnél?
Nem gondolkodtam még el ezen. Talán 2-3 sajátot, és tervezem hogy jó lenne elvégezni egy nevelőszülői képzést/tanfolyamot is.

15. Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
Tuti lesz egy Gyöngyvérem. Meg egy Hollóm, de ez persze második névként. Kétneveseket szeretnék :)

16. Mi volt a jeled az óvodában?
Csengőcske.

17. Dohányzol? Ha nem, rágyújtottál valaha?
Kocadohányos vagyok. Utoljára ZH-, és vizsgaidőszakban gyújtottam rá.

18. Mikor voltál először részeg?
Talán 7dikben. Tesóm "itatott le", mondván hogy már elég nagy vagyok ahhoz, hogy megismerjen a különböző alkoholok ízét :D ... És elővett minden piát, ami itthon volt, persze a keményeket nem, csak a sört, bort, martinit. Mondjuk másnap nem volt semmi extra bajom.

2 megjegyzés:

  1. ez tetszik.:) én is kitöltöttem, ha van kedved, nézd meg az eredményt:
    http://luxblogja.blogspot.com/

    és benézhetsz a másik blogomra, ha van kedved/időd:
    http://therealworldbylux.blogspot.com/

    Puszi: Lux

    VálaszTörlés
  2. köszi, feltétlen megnézem őket :) !

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...