2011. augusztus 29., hétfő

Praktika - Egy fura baleset... :)

 Az eset úgy volt, hogy épp Blithe Legyezőjavító Műhelyét üzemeltettem (majd hamarosan arról is hozok képeket!), és persze pár dolgot ragasztópisztollyal szereltem meg. Ahogy végeztem a ragasztópisztolyozással, fogtam, félretettem, ide rohantam, oda mentem, TV-t kapcsoltam. Kitaláljátok, hogy mit felejtettem el?

Hát, igen kihúzni a pisztolyt. Épp a Tv előtt ültem, és azon gondolkodtam, hogy milyen fura szag van. Oldalranéztem, és láttam, hogy a ragasztópisztoly még működik, épp egy csomó ragasztó hagyta el. Persze rögtön kihúztam, 5 perc fejfogás és "dehülyevagyok", de magam sem tudom, hogy miért, úgy emlékeztem, hogy kihúztam azt az átkozottat...

Minden esetre, a "paca" megmaradt (újságpapírra került, mindig az felett ragasztózok), és amikor megszáradt, nézegetni kezdtem. Arra gondoltam, hogy egészen olyan, mint egy felhő. Leoperáltam a papírról, a hátát befújtam ezüsttel, és egy szerelőkarikát erősítettem rá. Még nem tudom, hogy valóban fel fogom-e valaha használni, minden esetre most van egy picit ezüstös, picit halványsárga felhőcském :) ...


Egész jól néz ki, nem? Ja, a csipkét csak alátettem, hogy ne csak egy "sima" kép legyen :) ...

Ha netán valakit megihletett, és szeretné, szóljon nyugodtan ;) :) !

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...