2011. augusztus 7., vasárnap

Praktika - Kicsi sminktükröm


Ezt a sminktükröt még régebben kaptam névnapomra. Annyira nem volt nagy meglepetés, ugyanis én terveztem meg az elejét, édesapa meg kivitelezte szublimációval :)
Egyébként semmi extra, csak az elején lévő kép a különlegessége, hiszen ott tündököl rajta a "nevem" is :) , de valahogy mégis nagyon szeretem, hiszen hasznos lehet egy ilyen sminktükör, ráadásul strapabíró is, hiszen nem egy ócska műanyag, hanem fém borítású, és kb. 2 évig minden nap hordtam magammal suliba, és csak az alja van picit megkarcolódva.
De attól még szeretem :)))

Kívülről és belülről

2 megjegyzés:

  1. De jó lenne, ha az én tükröcskémen is rajta lenne a nevem! :) Hmm, lehet hogy ráfestem... Bár persze az nem lesz ilyen szép. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...