2011. augusztus 6., szombat


"Nimnáro. A legendás Fehértűz; az élet tüze; a jóság lángja. Egyesek úgy vélik, hogy a thrillioni időkből származik, mások egyidősnek tartják a világgal. Bárhogy is van, a Tűz mindig lobogott, és lobogni is fog, hiszen mindenkinek szüksége van rá."
- Nimnáro őrzői klán alapító leveléből (TK)

Hát, én is elkészítettem levegőre száradó gyurmából a Nimnáro-oltárt, mint medált. 
Nem a legjobb, de úgy nézzétek, hogy hosszú idő óta ez az első gyurmázásom :) Minden esetre jópofa dolog volt kitalálni, hogy hogy is nézne ki. 
Apropó, a gyurma eredetileg terrakotta színű (közben rájöttem, hogy utálom ezt a szót és ezt a színt is), így lefújtam ezüst-spay-vel. Egész szépen befedte, és szerencsére nem is fog! De azért szerintem ezt a "gyurma-festést" még gyakorolni fogom, nincs is rá jobb mód, mint az ilyen, kezdeti egyszerűségek gyártása :) ! 

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...