2011. augusztus 28., vasárnap

Praktika - Idugi Ludugove Udagu


Ennek a nyakéknek inkább a szellemi értéke nagyobb, mint a valódi. Igazából semmi különös, de tegnap úgy keltem fel, hogy úgy éreztem, hogy ismét hinni tudok. A szerelemben. A medált egy különleges férfitól kaptam, aki egykoron sokat jelentett nekem, és remélem hogy én is neki. De semmi sem tart örökké. Minden esetre szükségem volt megcsinálni a medált "rendesen", ugyanis eddig egy egyszerű bőrláncon lógott, de úgy nem az igazi.

A medál maga különleges. Még megvan a papírja is, arról írom le az idézetet: "A királynő titokzatos pecsétje; Jövendőmondó érme, amely segít megtalálni az ideális házastársat, előre jelzi az eljegyzést, esküvőt, boldoggá teszi a házasságot, és segít a családi béke megőrzésében. A szeretett személynek való ajándékozásakor, az viszonozza érzelmeinket, felfigyel ránk. Szerencsét hoz, és hasznos az elmúlt szerelem újraélesztésében is."
A másik felére "Idugi Ludugove Udagu" van gravírozva. "Szeretlek" gót nyelven.

Tehát, sejthetitek hogy tényleg sokat jelentett a fiú nekem, és miért is erre gondoltam, amikor újra hinni kezdtem... :)

plusz egy kép, mert unatkoztam :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép nyakék, és tetszik a medál története. :) Valóban igazán különleges darab.

    Jómagam inkább science-fiction geek vagyok, de a gótikus dolgokra mindig is fogékony voltam. Érzek bennük valami különös, megmagyarázhatatlan vonzerőt. :) Többek között, ezért is szerettem meg annyira az alkotásaid, amikor először láttam őket. Egyébként is gyönyörűek, de így még jobban tetszenek. :)

    Szoktál készíteni ilyen szépségeket (nyakékeket, vagy karkötőt, stb) megrendelésre? Már egy ideje gondolkodom, hogy megkérnélek egy elképzelésem megvalósítására, de még csak most sikerült összeszednem a bátorságom, hogy megkérdezzem... :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nagyon szépen köszönöm!!! Nagyon aranyos tőled ^^!!!

    Sci-fihez nem értek, pár Asimov novellát olvastam, én sajnos inkább a fantasy-kat kedvelem :) ... Így annyira a "sci-fis" ékszerekhez nem is értek ^^"

    Hát, igazából eddig csak barátnőim "rendeltek" tőlem :) , de szívesen megcsinálok bármit neked is, már ha képes leszek rá ^^! A kérdés az, hogy mit szeretnél. Ha gondolod írj nyugodtan e-mailt (petra.karasz@gmail.com), de ide is írhatsz, ahogy kényelmesebb neked :) !!!

    VálaszTörlés
  3. Írok egy e-mailt, és mutatok példát a sci-fi-s ékszerre a saját alkotásaim közül. :)

    A rendelés kapcsán: van egy pentakulumom, amit nagyon szeretek, de csak egy vacak madzagon lóg, hasonlóan ahhoz, hogy a Te medálod pedig egy bőrszalagon foglalt helyet idáig, a kövek meg már rég kipotyogtak belőle, sajnos... tehát arra gondoltam, hogy egy gótikusabb, de kicsit férfiasabb 'valami' - mondjuk, nyakörvféle, például egy vékonyabb, fekete szalagon elég 'férfiasnak' találnám, néhány lánc kíséretében - formájában tudnám elképzelni az új életét... Meg, mondjuk, ha tudsz bele pici, fekete vagy sötétkék strasszokat ragasztani a kiesett kövecskék helyére... vagy csak ügyesen bemázolni sötétkék körömlakkal a helyüket, mert az is jól nézne ki talán, úgy nagyon tetszene. :) De nem baj, ha a kövek pótlása nem kivitelezhető. A mailben megírom azt is, milyen 'erős' a nyakam (egyáltalán nem az, ilyen vékonyka :D, de már nem emlékszem, hány centi, le kell mérnem megint).

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...