2011. augusztus 14., vasárnap

Fogócskák


Végül csak megszereztem a kicsi fogókat nagyapám szerszámosládájából :) ! Sőt, nem is csak egyet sikerült szereznem, hanem rögtön 3at is! Bár tesóm szerint volt egy 4dik fogó is, azt sehol sem találtuk, így maradt ez a három... 
Van köztük egy laposfogó, egy csípőfogó, és egy kúposfogó (vagy valami nagyon hasonló). Nekem a legfontosabb a kúpos volt, hiszen lapos és csípőfogóm (igaz "egybeépítve", meg lapos fogóm külön is) már volt, de ha már lehet egy készletem, akkor miért is ne? No, meg állítólag fogókból sosincs elég :) ! 
Árakat sajnos nem tudok mondani, hiszen ezek már ezeréves fogók, majd szerintem még nekiállok, és megpróbálom őket valahogy megtisztítani, de mostmár tényleg csak drótot kell szereznem, ami szerintem kezdetben azt jelenti, hogy faterkától lenyúlok valami drótot :) ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...