2011. augusztus 30., kedd

Praktika - Szoknyából ruha


Még régebben vettem egy szoknyát, ami csak azért nem tetszett, mert túl hosszú és túl egyenesen szabott volt. Így amikor megvettem, már akkor eldöntöttem, hogy átalakítom. Először magasderekú szoknyát szerettem volna belőle, de tegnap előtt este megvilágosodás tört a kis kobakomban - varrok belőle egy ruhát. Fél2kor nekiálltam kiszabni, másnap délelőtt pedig megvarrtam (kivéve a pántot, arra már elfáradtam, azt a kép kedvéért tettem oda ^^).

Az egész szépséghibája csak annyi, hogy kb. 1-1 centi különbség van a derekam és a kiszabott ruha közt ^^"... Nagyon bánom, mérges is vagyok magamra, hogy a fenének kell nekem ilyen "passzentos" ruha... Most két lehetőségem van - vagy eladom egy M/L-es lánynak (lehet érte esetleg jelentkezni, ha valakinek megtetszett), vagy tovább dolgozok, és a nyáron leadott 4 kilóm mellé még ledobok 5-6 kilót... Vagy még alakítgatok rajta, itt-ott átszabom és akkor már én is beleférek :) . Ötleteket szívesen várok :) !!!

De azért remélem szépnek találjátok, picit sokat szenvedtem vele^^... Főleg ahhoz képest, hogy elmértem :)
Egyébként nem tudom, hogy a képeken mennyire látszik, de középen van egy cipzár, elől. Valahogy jobban tetszett, mintha a hátára kellett volna tenni :) ...


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!! :) Én a helyedben nem adnám másnak, ha már ennyit dolgoztál vele. Ha csak 1 centi a különbség, megpróbálnám bővebbre venni. Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm szépen ^^ ...
    Megpróbálok majd valamit, csak át kell még gondolnom :)))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem se add el semmiképp :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...